Hledat sportoviště

Nově přidaná sportoviště

Nové články na Ocvičení.cz

Cvičení podle typu postavy: hruška

Už si nevíte rady, na co se v tréninku zaměřit, abyste dosáhla ideálních proporcí? Zkuste cvičit podle toho, zda vaše postava odpovídá typu hruška, jablko, přesýpací hodiny nebo obdélník.

Jsou lepší skupinové lekce, samostatné cvičení, či cvičení s trenérem?

Každé cvičení má něco do sebe a má své výhody a nevýhody. V prvé řadě záleží na povaze člověka, jeho možnostech a potřebách.

Hubnutí versus formování postavy

Není cvičení jako cvičení. Až už vůbec není jednoduché říci, které cvičení je vhodné k dosažení štíhlé postavy. Jde totiž především o to, o co vám jde v první řadě – zda o zhubnutí, nebo vytvarování postavy.

Cesta k plochému bříšku

Trenérka 7 statečných Petra Munduchová a patronka soutěže Simona Krainová se shodly na tom, že nejproblematičtější partií každé ženy je břicho a střed těla, a tak pro vás připravily pár cviků.

Tyto a další články o sportovních aktivitách naleznete na partnerském webu Ocvičení.cz.